loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 2321 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)

دلم انگاری گرفته
قد بغض یاکریم ها
عصر جمعه توی ایوون
میشینم مثل قدیما

تو دلم میگم آقاجون
تو مرادی،من مریدم
من به اندازه وسعم
طعم عشقت رو چشیدم

کاشکی از قطره ی اشکت
کمی آبرو بگیرم
ینی تو چشمه ی چشمات
با نگات وضو بگیرم

برای لحظه دیدار
از قدیما نقشه داشتم
یه دونه هدیه ناچیز
واسه تو کنار گذاشتم

یادمه یکی بهم گفت
هر کی تنهاست،توی دنیا
یه دونه نامه ی خوش خط
بنویسه واسه آقا

کاغذ نامه رو بعدش
توی رودخونه بریزه
بنویسه واسه مولاش
خاطرت خیلی عزیزه
خاطرت خیلی عزیزه...

تایم آهنگ : 2:6
حجم آهنگ : 2.5


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1393/06/17 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

عالی بود دمت گرم
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 8,209
  • بازدید کلی : 694,840
  • گالری عکس

    اسلایدشو