loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 13328 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ نامه با صدای محسن نامجو ( شعر از حافظ )

 

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه

انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامه

لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

 

عاشق شو ارنه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

 

هر چند که آزمودم از وی نبود سودم

من جرب المجرب حلت به الندامه

گفتم ملامت آید گر گرد دوست گردم

والله ما راینا حبا بلا ملامه

 

عاشق شو ارنه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

 

 

پرسیدم از طبیبی احوال دوست،گفتا

پرسیدم از طبیبی،احوال دوست،گفتا

فی بعدها عذابُ،فی قربه السلامه

فی بعدها عذابُ،فی قربه السلامه

حافظ چو طالب آمد،جامی به جان شیرین

حتی یذوق منهُ،کاسا من الکرامه

 

عاشق شو ارنه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

 

گر اوفتد به دستم آن میوه رسیده

باز آ که توبه کردیم از گفته و شنیده

روزی کرشمه ای کن ای یار برگزیده

یاران چه چاره سازند،با این دل رمیده

شمشاد خوش خرامش در ناز پروریده

چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده

وان رفتن خوشش بین،وان گام آرمیده

صدماه ، روز رشکش جیب قصب دریده

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

 

تایم آهنگ : 5:38
حجم آهنگ : 6:57


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 8,145
  • بازدید کلی : 694,776
  • گالری عکس

    اسلایدشو