loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 18884 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (9)

آهنگ «بغض ترانه» از رضا صادقی :

 

دلم برات تنگ شده جونم ... میخوام ببینمت نمیتونم

بین ما دیوارای سنگی ... فاصله یک عمره میدونم

بغض ترانه م رو شکستم ... میخوام بگم عاشقت هستم

تو عین ناباوری یک شب ... خالی گذاشتی هر دو دستم

 

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من

 

نیمه شب،از خوابم پا میشم نیستی پیشم

باز دیوونه میشم،دوری تو،تیشه زد به ریشم،نیستی پیشم

بی صدا،از من خالی میشم همصدا،با بی بالی میشم

گونه هام،خیس از شبنم غم،نیستی پیشم

 

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته من


حجم آهنگ : 3:63
تایم آهنگ : 3:56

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیمان در تاریخ 1395/05/12 و 3:33 دقیقه ارسال شده است

هنوزم دانلود میشه چون بهترینه

این نظر توسط نمایشگاه جهیزیه در تاریخ 1393/11/19 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود مرسیشکلک

این نظر توسط دنیز در تاریخ 1393/11/09 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییی یه آهنگ خیلی خوبه عالییییییییییی

این نظر توسط lida در تاریخ 1393/10/10 و 6:33 دقیقه ارسال شده است

mamanam asheghe inahange mercشکلک

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1393/08/02 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب وعالی مرسیشکلکشکلک

این نظر توسط فهیاس در تاریخ 1393/07/20 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

عالیهههههههههههههه...خاطره ی شیرینی باش دارم.
پاسخ : دهه هفتادی نیستی؟ شکلک

این نظر توسط فروغ در تاریخ 1393/06/11 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

این اهنگ اولین ترانه ای بود که ازسلطان گوش گرفتم سال85بود خاطراته قشنگی توذهنم نقش بسته یادش بخیر
پاسخ : آره،واقعا هم آهنگ قشنگ و به یاد ماندنی ایه... .

این نظر توسط mery در تاریخ 1393/06/08 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

merci kheili be moghe bod thxشکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط ✔ᗩᒪᔕᗩ✔ در تاریخ 1393/01/08 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مرسی!شکلک
پاسخ : خواهش میکنم!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 8,178
  • بازدید کلی : 694,809
  • گالری عکس

    اسلایدشو