loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 2005 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (1)

تو به جای منم،داری زجر میکشی

یکی عاشقته،که تو عاشقشی

تو به جای منم پر غصه شدی

نزا خسته بشم،نگو خسته شدی...

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو،داره میره دلم!

نگران منی،مث بچگی هام

تو خودت میدونی،من ازت چی میخوام

 

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بزاری،محاله بتونم

دلم دیگه دلتنگی هاش بیشماره

هنوزم به جز تو کسی رو نداره

 

عوض میکنی زندگیم رو

تو یادم دادی عاشقیم رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم

نگو دیگه آب از سر من گذشته

مگه جز تو کی سرنوشت رو نوشته

تحمل نداره،نباشی

دلی که تو تنها خداشی !!

 

یه غرور یخی،یه ستاره سرد

یه شب از همه چی به خدا گله کرد

یه دفه به خودش همه چی رو سپرد

دیگه گریه نکرد،فقط حوصله کرد

 

نگران منی به تو قرصه دلم

تو کنار منی نمیترسه دلم

بقلم کن ازم همه چیم رو بگیر

بزا گریه کنم پیش تو دل سیر

 

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بزاری،محاله بتونم

دلم دیگه دلتنگی هاش بیشماره

هنوز هم به جز تو کسی رو نداره

عوض میکنی زندگیم رو...

تو یادم دادی عاشقیم رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم

نگو دیگه آب از سر من گذشته

مگه جز تو کی سرنوشت رو نوشته

تحمل نداره نباشی،دلی که تو تنها خداشی ... !

 دانلود آهنگ «نگران منی» با صدای مرتضی پاشایی


تایم آهنگ = 3:51
حجم آهنگ = 3.57


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فروغ در تاریخ 1393/06/11 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

عالیهههههه عاشقه ای ترانم... ازخدامیخوهم داداش مرتضی شفابگیره وبازم تیتراژماه عسل سال جدیدرو بخونه امیدوارم زودی خوب بشهشکلک
پاسخ : آره...بین تیتراژ های ماه عسل این یکی یه احساس خیلی خوبی داره!!
البته تیتراژ های قبلی هم همه شنیدنی بودن.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 8,217
  • بازدید کلی : 694,848
  • گالری عکس

    اسلایدشو