loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 27025 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (26)

آهنگ «دارم میام پیشت» از احسان خواجه امیری

 

دارم میام پیشت،جاده چه همواره،هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

 

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

 

جاده چه همواره هوا چقدر صافه

شب داره موهای سیاش رو میبافه

فقط تو میفهمی امشب چه خوشحالم

از این خوشی لبریز رویاییه حالم

 

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

 

امشب تو هم مثل خودم چه بیتابی

از شوق این دیدار اصلا نمیخوابی

از این ور جاده تا اون ور جاده

میام آخه چشمات وعده بهم داده

میام که باز دستات،رفیق دستام شه

دوباره تو عمق نگاه تو جا شه

 

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

دارم میام پیشت،جاده چه همواره

هوا چقدر بوی عطر تو رو داره

 

تایم آهنگ : 2:37
حجم آهنگ : 3:73


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هدیه در تاریخ 1394/03/18 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

معرکه بود مررررررررررسی شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رعنا در تاریخ 1394/01/25 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

عالیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رعنا در تاریخ 1394/01/25 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

عالیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رعنا در تاریخ 1394/01/25 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

عالیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ستایش در تاریخ 1393/12/10 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

خوب ادس سایتت رو بده واردش میشیم
پاسخ : جانم؟ :|

این نظر توسط heh در تاریخ 1393/11/29 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

Mareke bod

این نظر توسط velvele در تاریخ 1393/10/20 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

(:
پاسخ : شکلک

این نظر توسط yeganeh در تاریخ 1393/08/26 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

Asheghesham
Eshghe nane
پاسخ : منه ! شکلک

این نظر توسط هه ناو در تاریخ 1393/08/12 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

عالیه موفق باشید و پیروز

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/07/16 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود مرسی
پاسخ : : )


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 641
  • بازدید سال : 8,210
  • بازدید کلی : 694,841
  • گالری عکس

    اسلایدشو