loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 3867 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ «ای دیار آرزو» از مجید اخشابی

ای دیار آرزو،کوی یارم،کوی یارم

تا قیامت سر از این کو،برندارم،بر ندارم

با دلم گوید کسی،بت پرستی،خود پرستی

بر دل عاشق،مگو،پا گذارم،پا گذارم

پند بی حاصل مگو،حرف آب و گل نگو

جز حدیث دل مگو،موجم از ساحل مگو

*****

ای که گفتی از شراب،نقش ما را زن بر آب

آه از آتش،آه از آب،از تب و تاب

آه از این سوز و گداز،آه از این ناز و نیاز

آه از این دنیای راز،باغ مهتاب

*****

ای دیار آرزو،گریه کردم،کریه کردم

گریه تنها،همچو باران بهار

ای بهار نازنین،گریه کرد این شمع شبها

بهر یاران،بهر یار

راز من،همراز من،از غم و درد،گریه کرد این مرغ شب با

غم گساران بی قرار

ساز من دمساز من،گریه کرد آیینه با ما،بی قراران غم گسار

ای دیار آرزو،کوی یارم،کوی یارم

تا قیامت سر از این کو،بر ندارم،برندارم

با دلم گوید کسی،بت پرستی،خود پرستی

بر دل عاشق مگو،پا گذارم،پا گذارم

ای که گفتی از شراب،نقش ما را زن بر آب

آه از آتش،آه از آب

آه از این سوز و گداز،آه از این راز و نیاز،آه از دنیای راز،باغ مهتاب

حجم آهنگ : 3:54
تایم آهنگ : 3:44


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 8,203
  • بازدید کلی : 694,834
  • گالری عکس

    اسلایدشو