loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 5843 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ «شاید یه فرصت دیگه» از رضا صادقی :

پیش خودم دل بستم و بهش نگفتم حرفم رو

حتی نگاه عاشقش،باز نشکست طلسمم رو

خواستم بگم هر چی که هست،مهر سکوتم نشکست

بغض گلوم رو باز گرفت،من کم شدم اون ور شب

راستش زبونم بند اومد،بختک رو واژه سایه کرد

رفت و خلاء من رو گرفت،من موندم و سکوت درد

هر چی تو فکرم بود،نبود،خالی شدم از کلمه

خواستم که راحتم کنه،خسته شدم یه عالمه

شاید یه لحظه ای دیگه،فرصت عاشقی بشه

دوباره یه شانس دیگه،شانس شقایقی باشه

شاید یه جایی فرصتی،لحظه مجالمون بده

گفتنی رو باید بگم،گریه اگه امون بده

پیش خودم دل بستم و بهش نگفتم حرفم رو

حتی نگاه عاشقش،باز نشکست طلسمم رو

خواستم بگم هر چی که هست،مهر سکوتم نشکست

بغض گلوم رو باز گرفت،من کم شدم اون ور شب

حجم آهنگ : 3:15
تایم آهنگ : 3:24

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 8,198
  • بازدید کلی : 694,829
  • گالری عکس

    اسلایدشو