loading...
«(.::::.Lahn.::::. لحن.::::.)»
Ali بازدید : 2499 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ «من» از محسن یگانه:

 

من تو نبودت،جز اشک و حسرت...

جز گریه کردن،کاری ندارم

بی تو نمیشه،بی تو نمیخوام

حتی یه روز هم،دووم بیارم...

بی تو چه جوری،با خاطراتت

روزا و شب ها،رو بگذرونم

خاطره هامون...از خاطرت رفت

اما هنوز هم،دلتنگشونم

 

من،بی تو نابودم...ببین زنده ام ولی دنیای من مرده

تو،دنیای من بودی،ولی دوریت من رو از پا درآورده

من،بی تو نابودم...ببین زنده ام ولی دنیای من مرده

تو،دنیای من بودی،ولی دوریت من رو از پا درآورده

 

میترسم از این...فکری که پر شد

از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر،عادت به این درد

این زخم کهنه سر وا نمیکرد... .

این کوله بار تنهایی ها که

سنگینی کرده،باز روی شونه م

باز با خیالت تا وقتی زنده ام

رو دوش خسته ام،هی میکشونم

 

من،بی تو نابودم...ببین زنده ام ولی دنیای من مرده

تو،دنیای من بودی،ولی دوریت من رو از پا درآورده

من،بی تو نابودم...ببین زنده ام ولی دنیای من مرده

تو،دنیای من بودی،ولی دوریت من رو از پا درآورده

 

تایم آهنگ : 4:37

حجم آهنگ : 4.45

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
«موسیقی، سرزمینی است که روح من در آن حرکت می‌کند، در آنجا همه‌چیز گل‌های زیبا می‌دهد و هیچ علف هرزه‌ای در آن نمی‌روید، اما کمتر هستند اشخاصی که بفهمند در هر قطعه از موسیقی چه شوری نهفته‌است.» از لوودیگ وان بتهوون Music Is everthing For me... نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه ی شما؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 70
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 8,197
  • بازدید کلی : 694,828
  • گالری عکس

    اسلایدشو